وصیت نامه شهید غلامحسین طالبی

 

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا تو را شکر که به من منت گذاردی و من را در جوار مجاهدان راهت قرار
دادی ، خدایا چقدر نعمت‌ها که به من دادی نتوانستم شکرگذار باشم خدایا اکنون 

 که قلم در دست گرفته و وصیتی می‌نویسم تو میدانی که در قلبم چه می‌گذرد 

****برای مشاهده ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید****.

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا تو را شکر که به من منت گذاردی و من را در جوار مجاهدان راهت قرار
دادی ، خدایا چقدر نعمت‌ها که به من دادی نتوانستم شکرگذار باشم خدایا اکنون که قلم در دست گرفته و وصیتی می‌نویسم تو میدانی که در قلبم چه می‌گذرد. خدایا تو می‌دانی که من باور نمی‌کنم که شهید شوم . لیکن صفت رحمانیت و رحیمیت تو امیدوارم کرد و همواره با در نظر گرفتن این صفت است که خود را آماده‌ی رزم و شهادت می‌کنم . خدایا مرا ببخش و از تقصیرات و گناهانم بگذر . بگذار عاشقانه شهید شوم و عاشقانه پای در وادی عشق بنهم . خدایا تاکی به فرزندان شهیدان بگوییم که ، پدر در سفر است ، خدایا تا کی بگوییم که پدر رفته کربلا ، خدایا تا کی بگوییم ما هم می‌رویم کربلا ، خدایا عنایتی و لطفی کن ما را و من را از زمره شهیدان در خون غلطان قرار بده . آری خوشا به حال آن کسانی که رفتند و کلمه‌ی لا بر لب داشتند . لا به همه‌ لذائد زندگانی ، لا به هوای نفس، لا به احساسات مادر، لا به عواطف و لبیک به هل من ناصر ینصرنی . حسین زمان خمینی بت‌شکن گفتند: یا مهدی (عج) ادرکنی
سخن آخر ...
اگر جنازه‌ام بدستتان رسید مانند دیگر شهیدان دفن کنید سعی کنید قوانین دفن رعایت شود. حتماً بعد از دفن پدرم برگردد و سفارش مرا به حسین (ع) بکند و اگر جنازه‌ام بدستتان نرسید یک قبر در بهشت زهرا(س) اختیار کنید و همان را به اسم من بردارید . سعی کنید قبرم را ساده درست کنید چون در تیپ سیدالشهداء و در گردان علی‌اصغر (ع) شهید می شوم ، لذا سعی کنید در مراسم ختم روضه علی‌اصغر و مصیبتهای وارده بر زینب (س) و حسین (ع) و فاطمه (س) خوانده شود. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار خدایا خدایا رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما خدایا خدایا مریضان و جانبازان انقلاب را شفا عنایت فرما خدایا خدایا اسیران اسلام آزادشان بگردان خدایا خدایا به خانواده شهدا اجر و صبر عنایت بفرما.
والسلام.
  

« شهید غلامحسین طالبی »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد